Четвер, 09.05.24, 17:57Головна | Реєстрація | Вхід

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2

Міні-чат

200

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

19:39
Postmen буде супроводжувати "Буковель" в соцмережах
Агентство Postmen буде супроводжувати майданчики гірськолижного курорту Буковель в соціальних мережах в сезоні 2013-2014 .


Агентство Postmen буде підтримувати 8 офіційних майданчиків курорту в мережах: Однокласники ( ok.ru / bukovel ) , ВКонтакте ( vk.com / bukovel ) , Facebook ( fb.com / bukovel ) , Twitter ( twitter.com / bukovelcomua ) , Google+ ( plus . google.com / + BUKOVELcom ) , YouTube ( youtube.com / bukovelua ) , Foursquare ( 4sq.com/cEuMRm ) і Instagram ( instagram.com / bukovelua ) .

Протягом сезону Postmen також виведе 4 нових додатки для соціальних мереж :

«Моя статистика 2.0» - інтерактивне додаток, що дозволяє користувачеві дізнатися свою статистику катання: загальний кілометраж , перепад висоти і кількість спусків ; поділитися ними з друзями та брати участь у рейтингу серед всіх відвідувачів курорту. В оновленій версії користувачі зможу викликати на змагання своїх друзів , також буде змінено алгоритм рейтингу. За досягнення певних показників , користувачі будуть отримувати бейджи .

«Моя мрія» - інтерактивне додаток, що надає користувачеві можливість поділитися з курортом своєї потаємної мрією на сезон . Щотижня сезону , курорт буде виконувати 1 мрію своїх клієнтів. Звіти про виконані мріях будуть з'являтися в соціальних мережах і безпосередньо в додатку.

«Наша ялинка » - новорічне додаток, який запропонує всім фанам Буковеля можливість у кілька кліків виграти один з 1000 призів - скі- пасів , глінтвейнів , Вікенд на Буковелі і головний приз - Новорічну Ніч на Буковеле.

Коментуючи плани на сезон , директор агентства Postmen Ярослав Ведмідь зазначив , що для його команди це не новий клієнт , а скоріше органічне продовження роботи , що здійснювалася з 2011 року. «Стратегічний , креативний і менеджерський кістяк команди працює з Буковелем з 2011 року і ми з великим натхненням дивимося на нові завдання і перспективи».

У поточному сезоні на самому курорті буде запущена зовнішня кампанія, яка закликає відвідувачів приєднуватися до сторінкам соціальних мережах , Чекин і відзначатися на фотографіях. «Якщо раніше модно було говорити « ти де ? а я на морі ! » , то цього року ми хочемо щоб модно стало відповідати« а я на Буковелі » , - каже Ярослав Ведмідь .

Також , команда агентства разом з IT -командою курорту трансформує сайт ( www.bukovel.com ) , роблячи акцент на продажах , легкості і зручності навігації. « Річна аудиторія сайту www.bukovel.com становить близько 6,3 млн. унікальних користувачів і щороку зростає на 15-20 %. Вчора ми бачимо головним завданням не нарощування аудиторії сайту , а максимізацію конверсій в онлайн- покупки - кожен відвідувач повинен швидко зорієнтуватися де йому зарезервувати житло , купити абонемент на катання або оплатити авіапереліт » , - каже Я.Ведмідь .

Коментуючи роботу з агентством Postmen , керівник з маркетингу ТК «Буковель » Володимир Юзюк зазначає , що з початком роботи в соціальних мережах , курорт рамного активніше входить в сезон : «Якщо раніше , у нас йшли тижня на розгойдування старту сезону , і перших масових туристів ми зустрічали ближче до Нового Року , то останні роки вхід в сезон дуже динамічний. Також , ми постійно бачимо збільшення частки онлайн-продажів в загальній виручці - з 2011 року цей показник зріс з 10 % до 40 % від загальних продажів. Протягом найближчих 2х дет ми плануємо довести цей показник до 80-90 % » , - говорить Володимир Юзюк .

sostav.ua

 

м.Яремче, вул. Грушевського 20 тел. (097)9049666,(097)7204809

Транспортні послуги в КАРПАТАХ

мікроавтобусом «Volkswagen» на 8 місць.
Організація трансферів :
з Івано-Франківська,Тернополя. Львова, Чернівців до Яремчі, Ворохти, Яблуниці, Ясіня ("Драгобрат"),Поляниці ("Буковель")
Умови надання послуг:
Зустріч відбувається на заздалегідь обговореному місці і трансфер здійснюється до місця призначення.
Також можливі наступні послуги: транспортне обслуговування туристів та гірськолижників, допомога з поселенням, екскурсії по Карпатах, оренда, замовлення та прокат мікроавтобуса, рішення для малих та великих груп людей. 
Телефонуйте! Поторгуємося, спрацюємося! Ціни на трансфери та екскурсії низькі! 

Контактна інформація: 

Телефон: (097) 90-49-666
E-mail: v.mixaL@gmail.com .

Мікроавтобус з водієм буде поданий в зазначений час і місце!!!

Переглядів: 582 | Додав: KamenDvor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
www.kamendvor.at.ua При використанні матеріалів сайту посилання на сайт є обов'язковим!© 2024 | Конструктор сайтів - uCoz